Liverpool möter Chelsea

Lottningen är klar nu och det står klart att Liverpool möter Chelsea. De mötes i Champions league även förra året i semifinalen då Liverpool åkte ut, så de är revensch sugna och jag tror att om Liverpool kör är lika bra som de kört de senaste matcherna blir det en vinst för dem. Jag tror de har stor chans att vinna över Chelsea och då är säkert Alonso också med, för jag vill absolut inte att Lucas är med!

Resten av lagen:
Manchester United-Porto
Villa real-Arsenal
Barcelona-Bayern munchen

Jag ser mest fram emot Barcelona matchen efter Liverpool matchen, för de andra är vinnarna ganska självklara, men Porto och Villa real kan alltid skrälla men chansen är väl inte så stor.




För övrigt: Gerrard är inte längre misstänkt för misshandel men kan fortfarande få fängelse i upp till sex månader eller böta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0