London om några månader

Jag mår bättre idag. Mestadels för att Emma fick mig på bra humör. Imorgon ska vi träffas och snacka om någon konstig snubbe, jag ser fram emot det hehe.
Sedan berättade mamma att vi ska åka till London i maj/juni som belöning för att jag och min bror skött skolan. Så då ska jag fota en massa och självklart shoppa en massa. Så jag har verkligen något att se fram emot. Har jag tur får även jag och min bror följa med pappa i sommar när han reser med mina andra syskon och min låtsasmamma.

Snart ska jag ut och fota, även fast jag inte har någon direkt fantasi än.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste ju få prata av mig lite ;D

2009-03-03 @ 17:01:46
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0