Rättskunskaps uppgiften

Jag har precis gjort klart rättskunskapen och så fort Cicci kommer tillbaks ska vi disskutera över msn för imorgon har vi muntlig "redovisning" för läraren då vi ska berätta vad vi kommit fram till på fallen och så. Det känns någolunda okej men lite osäker är man såklart.

Jag har hunnit äta middag, det blev en kycklingburgare med morötter och vatten från donken. Så jag var inte så överdrivet onyttig. Till lunch åt jag en jätte god sallad! Ska gå ner och fixa lite grönt te, så jag dödar tiden tills Cicci kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hm... jag kanske? ;D

Här funkar det :D då kan jag åka direkt efter skolan ^^

men åker vi till megastore då? :O

2009-03-25 @ 20:53:18
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Emma

Vänta lite, jag måste nog åka hem i mellan i alla fall för att lämna mina träningssaker ..

2009-03-25 @ 21:11:29
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0